my się zimy nie boimy


 Idealny strych powinien być słabo oświetlony, zakurzony i zagracony pudłami i starymi walizkami. Na porządnym strychu zawsze są myszy - co powinno nas odstraszać. Ale tylko trochę, bo już przy samym wejściu stoi akordeon dziadka. A to dobrze rokuje na resztę ukrytą w pudłach.

Dorośli powinni zabraniać nam samodzielnego szperania w tych skarbach. W celu trudniejszego dostępu, na strych powinny prowadzić schody.  Bez barierki, żeby było trudniej . Zastawione babcinymi butami, jako przeszkody oczywiście.

 Żeby dostać się do schodów trzeba niezauważenie przejść przez zawsze gwarną kuchnię i mały zakład krawiecki babci.

I nawet jeśli człowiek się rozpędził, wykorzystał chwilę nieuwagi, po pokonaniu czwartego schodka jakieś duże ręce ściągały cię na dół. 

Jak się po latach okazało intuicja nie zawiodła i warto było pchać się do tej kopalni skarbów. To właśnie tam wyszperałam moją ulubioną ''ruską czapkę''. Jest starsza ode mnie i kupiona była dla mojego pradziadka. Nie wiem czy prababcia nie trafiła w gust czy w rozmiar, ale ja chętnie ją przyjęłam.













 O tym, że czapka sprawdza się idealnie na obecne mrozy pewnie nie muszę nikogo przekonywać. Prezentowane tutaj rzeczy raczej nie są dla was nowe... cóż nie lubię wymieniać zawartości szafy co sezon :) 

Podczas następnego buszowania na strychu muszę pamiętać o futrze babci. Może gdzieś się jeszcze uchowało :)










This entry was posted on piątek, 24 stycznia 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

4 Responses to “my się zimy nie boimy”

  1. świetny zestaw na zimę, czapka rewelacja, bardzo Ci pasuje:) www.pearismysize.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie Ty świetne teksty piszesz!:) Mało która czołowa polska blogerka modowa potrafi tak wciągająco pisać na blogu. A u Ciebie za każdym razem inna, magiczna historia!:) Uznanie za to:) I plusik za stylizację:) A ja wreszcie dopadłam na ciuchach idealne cygaretki:) Może pokusiłabyś się o zaprezentowanie na blogu zimowej stylizacji z cygaretkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowicie miło jest czytać takie komentarze :) Dziękuję serdecznie i gratuluję udanych lumpeksowych łowów :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...