Jabłkowo-cynamonowy koktajl

Koktajl na bazie kefiru wydaje się być dobrym posiłkiem na początek dnia, a dzięki jabłku bogatemu w błonnik i otrębom jest naprawdę sycący. No i można go popijać w trakcie pracy więc bez wymówek, że brakowało czasu na drugie śniadanie...




 Do tego koktajlu użyłam jabłek, na których gotowałam kompot. Nie obierałam ich ze skórki, nie wydrążałam gniazd nasiennych. Wszystko zmiksowałam na gładką masę w blenderze. 
Następnie dodałam
  •  kefir (2 kubki)
  • cynamon ( 1 płaska łyżeczka) 
  • otręby ( 2 czubate łyżki)
  • cukier ( odrobinę do  smaku, ale można zastąpić miodem lub stevią)
Wszystko zmiksować  i gotowe. Smacznego !



Szykuję jeszcze jeden post z wykorzystaniem jabłek, będzie to całkiem dietetyczny deser... już niebawem na blogu ;)

This entry was posted on wtorek, 1 października 2013 and is filed under ,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Jabłkowo-cynamonowy koktajl”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...