Zestaw klasyczny

Ostatni post, o mojej ''ideologii'' kupowania spotkał się Waszą  sporą aprobatą. Okazuje się, że czyta mnie sporo fanek secondhandów,a przeliczanie cen w galerii na kilogramy nie jest tylko moją manią. Zaczynam więc używać nowej miary: kilogramociuchy.


Tak więc dziś kolejny post z perełkami z secondhandów. 






 Jeśli chodzi o trencz wiem, że pokazuję go dosyć często. Postaram się ograniczyć jego obecność na blogu, chociaż jego uniwersalność to ogromny plus i często po niego sięgam. 
Cygaretki i koszula to najnowsze nabytki, na które polowałam już od jakiegoś czasu. Spodnie za 11 złotych i koszula za 3 złote to mocne powody utwierdzające mnie w uwielbieniu do lumpeksów. Biżuteria już tradycyjnie jest mojej roboty. 








This entry was posted on czwartek, 17 kwietnia 2014 and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Zestaw klasyczny”

  1. Na taki trencz poluję już od dawna, niestety nie mam szczęścia. Wyglądasz elegancko i bardzo kobieco, a biżuteria wykonana przez Ciebie jest jedną z moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...