moja biżuteria : naszyjniki

Kiedy mogę wrócić do domu na dłuższy czas zawsze mam ambitne plany. Wszystko spisuję w notatniku ( a jakże !) i ostatecznie na lodówce ląduje lista zadań do wykonania. 

 Najczęściej zapełniona potrawami, ale tym razem miałam silne postanowienie: znaleźć czas na ogarnięcie moich  zapasów biżuterii. 
Po dwóch dniach dziobania, sklejania, zaplatania niewiele ubyło z mojego kosza z półfabrykatami. Ale powstało kilka nowych świecidełek.

 Wniosek : jestem sroką, mogłabym mieć nieskończoną ilość biżuterii.Wniosek drugi: mam to po mamie, która przechwyciła część wyrobów ;) 
Oto część pierwsza, klasyczna : 































This entry was posted on środa, 5 lutego 2014 and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “moja biżuteria : naszyjniki ”

  1. Kochana, piękna ta Twoja biżuteria!:) Prowadzisz może sprzedaż wysyłkową, bo niektóre z wyżej przedstawionych naszyjników widziałabym w swojej szafie;) Mój faworyt znajduje się na 8 i 9 obrazku (od dołu licząc).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...