zestaw włóczykija

Od dawna mam zrobioną listę rzeczy, o które chętnie powiększyłabym swoją szafę. Jedną z pozycji był kapelusz. 

Nie do końca wiedziałam jaki ma mieć kształt, ale kolory miały być klasyczne i bardzo uniwersalne : czerń lub beż. I tak przy mojej niechęci do spacerów po galeriach i odwiedzania sieciówek o kapeluszu mówiłam już od grudnia. Bez podjęcia jakiegokolwiek działania w tym kierunku.

Przy ostatniej wizycie w jednym z lumpeksów już na wejściu zauważyłam dwa kapelusze.Mimo, że  nie były wygniecione  i zachowały swój kształt ominęłam je. Powód :  kolory były dziwne.

 Całe szczęście opamiętanie przyszło szybko (dzięki Mamo !) i wyszłam z dwoma kapeluszami. Cena :  2.58 :) Za Oba ! 







Ponieważ temperatury nas ostatnio rozpieszczają nieśmiało wyjmuję z szafy botki i cieńsze kurtki. Na zdjęciach widzicie jedną z moich ulubionych - brązową wykonaną z zamszu. 

Wypatrzyłam ją latem w jednym z secondhandów. Targałam ją ze sobą z 15 minut o całym sklepie zanim się na nią zdecydowałam. Nie żałuję :) 

Kiedy patrzę na zdjęcia mam wrażenie, że inspiracją był Włóczykij z Muminków. Tylko torebkę mam chyba lepszą niż ten jego motek na kiju...




 
 

This entry was posted on środa, 12 lutego 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

5 Responses to “zestaw włóczykija”

  1. Oh mein Gott, wyglądasz pięknie!:) A najdoskonalszym dopełnieniem kapelusza jest Twój wisior:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw włoczykija, praktyczny i modny ;)
    A tak z ciekawosci czemu nazwalas ten zestaw włoczykijem ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapelusz genialny, świetny blog w ogóle - dodaje do mich obserwowanych - będę zaglądać :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Bardzo nam się podoba! :D Masz rewelacyjny styl :))

    Z przyjemnością obserwujemy i zapraszamy do nas 5waystobepretty.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurteczka jest śliczna, ma piękny odcień - taki kasztanowy

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...