zimowy krem

Dziś o kremach.  Pierwszy krem, jakiego używałam to tradycyjny, znany wszystkim Nivea. Gęsty, tłusty o zapachu, którego nie da się zapomnieć. 

Nie był to świadomy wybór, po prostu jako szkrab przed wyjściem na mróz dostawałam sporego kleksa na nos z poleceniem rozsmarowania go. 

Do dziś w okresie zimowym staram się używać bardziej ochronnych kremów. Problem, polega jednak na tym, że są często dla mnie zbyt bogate w składzie, powodują wypryski lub świecenie twarzy, które ciężko ukryć. 
W tym roku chyba znalazłam swój ideał. W dziale dla dzieci oczywiście...







Krem ochronny przed wiatrem i mrozem z firmy Babydream. Zdecydowanie gęstszy, bardziej tłusty niż mój letni krem. Co najważniejsze nie zapycha , jak na tak gęstą konsystencję dość szybko się wchłania i nie powoduje świecenia.

Skład?

Skład: Aqua, Caprylic / Capric Triglyceride, Helianthus Annuus, Cetearyl Isononanoate, Sorbitan Oleate, Glycerin, Persea Gratissima, Hydrogenated Vegetable Oil, Polyglycerol-3Polyricinoleate, Parfum, Panthenol, , Bisabolol, Tocopheryl Acetate, Cera Alba, Xanthan Gum, Sodium Chlorid, Sodium Hydroxide, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Phytic Acid.
  
Ważniejsze składniki, po rozszyfrowaniu :

Caprylic / Capric Triglyceride  -  Trójgliceryd kaprylowo - kaprynowy - emolient ,,tlusty'' może być komedogenny 
, Helianthus Annuus olej z pestek słonecznika  
 Cetearyl Isononanoate, Sorbitan Oleate  - emolienty suche 
Persea Gratissima- olej z owoców awokado
Panthenol - substancja silnie nawilżająca, prekursor wit B5, wspomaga regenerację naskórka

Chamomilla Recutita- substancja aktywna, działa przeciwzapalnie


Obecność parafiny ( daleko w tyle, ale jednak) i  gliceryny może niektórych zniechęcać, ale dla mnie jest to najlepszy zimowy krem. 
Cena jak zawsze przy tej firmie przyjemna, bo za tubkę zapłaciłam 5 złotych.  



This entry was posted on piątek, 13 grudnia 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “zimowy krem ”

  1. Mam go mój synek może i ja go wypróbuję jak mrozy przyjdą a puki co uzywam Loreal nutri gold też jest gęsty i nie świeci się buzia po nim.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...